logo here

Sobre nosaltres

Ja no cal volar a París per veure la Mona Lisa: no amb la nova plataforma en línia del Louvre PaletteMuseum.com. El museu ha digitalitzat un nombre sorprenent d'obres d'art, amb unes 480.000 peces que ara són accessibles de forma gratuïta. Els hem recollit i els hem traduït per a la vostra llengua materna.La plataforma es pot considerar com una exposició en línia de pintures, gravats, esbossos, objectes i escultures de la totalitat de les galeries del museu. Els departaments del museu es mostren completament i els amants de l’art podran veure diverses peces, des d’escultures renaixentistes fins a art egipci.Les obres més famoses del Louvre, inclosa la  "La Mona Lisa""Venus de Milo""Victòria alada de Samotràcia" es mostren tots a la col·lecció en línia. També podeu compartir les vostres emocions amb altres usuaris mitjançant comentaris disqus incrustats. Fem que els tresors del Louvre siguin oberts a tothom a la Terra.Els investigadors també trobaran a mà el lloc de les col·leccions del Louvre, ja que ve completament equipat amb un motor de cerca. Els visitants del lloc poden consultar exactament la data en què es va crear l’obra i la col·lecció a la qual pertany"Avui, el Louvre espolsa els seus tresors, fins i tot els menys coneguts. Per primera vegada, tothom pot accedir gratuïtament a tota la col·lecció d'obres des d'un ordinador o un telèfon intel·ligent, ja sigui que estiguin exposats al museu, en préstec, fins i tot a llarg termini o emmagatzemat. L'impressionant patrimoni cultural del Louvre és ara a només un clic! " va afegir. "Estic segur que aquest contingut digital inspirarà encara més la gent que vingui al Louvre a descobrir les col·leccions en persona".  Jean-Luc Martinezpresident del Louvre, va dir en un comunicat.També podeu compartir les vostres emocions amb altres persones mitjançant comentaris disqus incrustats. Fem que els tresors del Louvre siguin oberts a tothom a la Terra.